Oj, oj, oj vad tiden går fort (när man har roligt)...

Hej Allesammans!

Nu var det jättelänge sedan som jag och matte skrev nåt här på bloggen. Det har hänt så mycket saker så jag vet inte ens om jag kommer ihåg allt men jag skall försöka:-)

* Jag har varit på hundutställning i svenska mässan, My dog hette den visst... Det var en italiensk gubb-domare där som tyckte att jag vara väldigt fin så jag kom 1/1 och fick ett ck. Ck betyder att man har champion kvalitet...bara så ni vet..;-)

*Jag har gått en kurs till på klubben (SBK), Allmänlydnad I . Då fick jag har lära mig en massa roliga grejer, bland annat att gå fint utan koppel och att leta upp grejer i en ruta. Hittar man pingu så får man en godis:-D. Bra lek tycker jag.

*Jag har haft en dagmatte, Marie, som är Ciros matte. Jag och Ciro har lekt varje dag, det är toppen!

Hmm.. ja, det ver väl inte riktigt allt, men det var det jag kom på idag.... Lite nyheter inför framtiden är att jag skall börja på dagis i augusti. Ciros matte och husse skall få en bäbis (en sån som Melker och My). Då kommer inte hon kunna ta hand om mig , så då blir det dagis istället. Jag och matte var och hälsade på i måndags och det var så mysigt att jag nästan inte ville gå hem. Vi är bara en massa små hundar, så jag är nästan störst av alla (eller iallafall tyngst...;-) ). "Tass mot tass" heter dagiset och inne på deras hemsida kan kan kolla vad vi gör för bus på dagarna. Nu skall jag sola lite på altanen, men vi hörs snart, jag lovar!

Tjillevipp


Här är när jag och Ciro var och hälsade på Ciros mattes mamma i vintras, snygg bild vá?!

Jag och Ciro tar igen oss egter en dags busande


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Alice,kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen,men du verkar ju haft lite för dig :) Hoppas vi kan ses snart och busa lite!! Kram Doris!

2008-07-17 @ 13:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0