Oj, oj, oj!

Nu var det verkligen vääääldigt länge sedan jag fick hjälp att skriva på min blogg. Det har hänt hur mycket som helst sedan sist.. Vi har flyttat till en ny lägenhet, med stora gräsmattor runt omkring som det bor harar på. Sedan är det jättenära till skogen och till hussemor :-). Hussemor har satt in en kamin i sitt vardagsrum så hon har alltid en massa pinnar som jag kan tugga på... En annan nyhet är att jag har en dagmatte nu. Det är Marie, Ciros matte, som passar mig när matte och husse jobbar. Oj, va kul vi har! Jag får leka med Ciro hela dagarna och så åker vi ut till skogen nästan varje dag :-).
Jag har varit med på my Dog också... På den stora  hundutställningen.. Hade inte så höga förväntningar eftersom jag brukar komma sist...:-(, men det gick jättebra.. Jag kom 1/1 och fick ett CK.. Det betyder visst att man är av utmärkt typ  och att jag var bäst av alla hundarna i min klass och att jag har champion/certifikat kvalitet...:-) Matte brukar säga att jag är sötast i världen, men jag hade ingen aning om att jag var så snygg...;-)

Nu skall jag och matte fortsätta vårat fredagsmys.. Vi hörs snart, jag lovar:-)

Tjingeling!

Ps. här får ni lite bilder att titta på så länge ds.

image54
Så här snygg var jag på julafton:-)
image56
Här är en bild på mig och min pappa
image57
Jag och Elmer tränar inför flytten..
image58
Jag och Elmer mysar i sängen... Han är ganska trevlig den där Elmer, iallafall när han sover...;-)

Kommentarer
Postat av: Änglakatterna

MEN, vilka underbara och goa bilder!

2008-02-01 @ 22:38:32
URL: http://www.myengla.blogg.se
Postat av: Alice Zoo

Man tackar, man tackar :-)

2008-02-05 @ 13:01:24
Postat av: Erika

Tjena tjejen!
Det visste jag väl att du var snygg - du är ju min dotter :)

Vad fina vi är på kortet!
Kram från pappa Goliat!

2008-02-22 @ 15:22:14
Postat av: Texas (och Marie)

Va snygga ni var när ni tränade inför flytten, jag fick inte alls sitta så fint och träna =/ Jag fick vara på dagis och sedan poff var allting nytt, det var konstigt.....

2008-02-28 @ 20:39:33
URL: http://www.freewebs.com/bustexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0