Skogen hela dagen är bra för magen;)

Puuh! Jag trodde nästan att matte och husse glömt av min kurs. I onsdags hade jag laddat hela dagen, men när kvällen kom så åkte vi aldrig:(
Matte hade glömt berätta för mig att vi skulle träffas på söndagen istället. Så idag fick jag träffa alla polarna igen. Vi träffades inte på det vanliga stället utan ute i skogen. Det var för att vi skulle träna på spår. Husse eller matte fick gömma sig i skogen och sedan skulle jag nosa upp dem. Ibörjan var det jättesvårt att koncentrera sig, för jag hittade en massa kuliga pinnar och kottar i skogen, men efter ett tag gick det bättre:) Jag vet när det går bra för då får jag en massa köttbullar...MUMS! 
Efter träningen åkte vi hem till hussemor en stund och mysade och åt bulle.
En stund efter vi hade kommit hem ringde det i husses telefon. Det var Ciros husse Mikael som undrade om vi ville gå med på en skogsprommenad. Gissa om jag ville det:) Jag och Ciro fick vara lösa och springa nästan som vi ville, Underbart!
Nu skall jag sova lite, man blir nämnligen väldigt trött av skogsprommenader...

Tjillevipp!

image53
Nosa är jag bra på fasten min näsa är kort:)

Kommentarer
Postat av: Goliat

Hej!
Kul med kurs i skogen. Min matte ligger hemma och bara hostar och nyser, så jag har varit på promenad med lillmatte, 14 år, istället. Annars är jag mycket för att ligga hos matte och bara gosa. När jag inte spelar fotboll förstås. Fast jag brukar spela tills jag kräks och då får alla en så konstig min. Och så plockas min roliga boll bort.
När min matte blir frisk igen har hon lovat att vi ska bestämma att träffas - du och jag. Gillar du Slottskogen? Jag bor väldigt nära. Där finns en massa kul ställen att vara på. Pinnar och roliga djur också. Fast pingvinerna är bra konstiga...
Hej då från pappa Goliat!

2007-09-23 @ 20:55:37
Postat av: Alice

Usch! stackars din matte:( Jodå, jag gillar slottskogen. Brukar träffa mina frallakompisar Doris och Morris där:) Säg till din matte att hon skall krya på sig och att när hon orkar så är det bara att ringa så kommer vi.
Kram Alice

2007-09-24 @ 13:41:32
Postat av: Sumo

Hej hej Alice!
Det var jätteroligt att träffa dig idag, du var ju himla söt :) Hoppas vi ses igen på någon utställning så kan vi busa lite mer :)
frallepuss från Sumo

2007-10-21 @ 16:32:38
URL: http://frallansumo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0