Sommar äventyr

Idag har varit en lång dag. Jag har lekt med Hedvig nästan hela dagen, ända tills kvällen så nu har jag ont i magen. Vi har varit ute i trädgården och lekt jage sen har vi tuggat lite på ben ihop och så har vi varit på prommenad i det höga gräset. Jag var tvungen att studsa fram som en hare för annars såg jag ingenting, husse och matte bara skrattade. Ute i trädgården passade vi på att leka lite dragkamp. Jag är bra på det:-)
Jag har en tråkig nyhet. Elmer är sjuk... Matte och husse var tvungen att åka till veterinären med honom för han vill varken äta eller dricka. Han ligger bara under sängen och vill inte ens brottas lite. Han fick lite meducin, lite vätska och vitaminer och så ska han åka dit igen imorgon. Jag hoppas han blir bra, vem skall jag annars leka jage och brottas med hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0