Regniga dagar

Jag är fortfarande kvar på Tjörn. Jag gillar det här med semester på landet, man kan vara ute och leka i gräset så mycket man vill. Idag har Maja, mattes storasysters labrador varit här och lekt. Vi har busat jättemycket, Hedvig var också med såklart.
Elmer har varit hos veterinären idag med, han hade fått dropp och lavemang (URK!!). Han hade nämnligen fått förstoppning, men nu är han bra igen:-). Han behövde väl bara bajsa lite och nu har han helt enkelt inte ont i magen längre...
Eftersom man inte kan vara ute så mycket när det regnar, så har jag passat på att träna mina sångkunskaper. Jag fick lite hjälp av husse som ackompangerade mig på munspel. Jag tycker att det börjar gå riktigt bra nu, med sången alltså...



image29

jag och Maja sitter fint :-)

Vi hörs snart igen!

Puss, puss och slick i örat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0