Regn, regn, regn!

Idag har det regnat nästan hela dagen, USCH! För er som inte vet det så gillar inte jag regn, man blir bara blöt  och lerig om tassarna och får inte mysa i matte och husses säng. De är ju dem som tvingar ut en, så lite leriga tassar  och doft av blöt hund får de väl tåla.
Jag har spenderat min dag med att bita i husses datasladdar, slakta gosedjur, jaga katten och att ha frallafnatt i allmänhet:)
Jag längtar tills imorgon för då skall jag på lekträff med två frallor jag träffat på frallasidan, JIPPI! Hoppas att det inte regnar för mycket för då kanske inte matte och husse vill gå ut..
283239-20
Leker ingen annan med en så får man väl leka med sig själv;)

283239-23
Retstickan Elmer...

283239-21
Kom igen matte, vi ska leka nu!

283239-22
Vissa dagar är det bättre att försöka sova bort....regnina dagar alltså...

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej Alice..visst är det trist med regn,hoppas vi får uppehåll idag när vi ska träffas..ska bli såå skoj!! ses snart puss doris

2007-07-07 @ 11:08:16
Postat av: Bosse

Uh ja... håller med dig om att sova är det enda man kan göra i detta vädret!

2007-07-08 @ 17:34:35
URL: http://Kattenbosses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0