Mera regn och något tråkigt...

Förutom att det har regnat hela dagen så har jag något tråkigt att berätta. Jag är skadad. :-(
Jag å matte skulle ut och leka med bollen som jag tycker är så rolig, men något gick snett... Jag hoppade upp i luften och landade snett på min tass...det gjorde jätteont, jag skrek som en liten gris. Husse och gammelmatte kom farande när matte ropade att något hade hänt mig. Husse tror nog han är vetrinär eller något för han började klämma och känna på mig som en galning. Jag fick i varjefall ligga i min korg å gotta mig med ett Greenie ben, det tycker jag är gott. Så det gjorde inte så mycket att husse klämmde på mig.
I morgon så skall vi åka hem, kanske så får vi åka tidigare i fall jag inte har blivit bättre. Då blir det en tur till den riktiga vetrinären (inget ont om dig husse, men du har ingen röntgenblick). Kanske så stannar Elmer kvar så att han kan repa sig efter sin bajspropp (han har haft förstoppning).
Hade gärna stannat kvar ett tag och lekt med Hedvig, men nu när jag har ont så kanske det är lika bra att åka hem.

image30

Här är en bild på mig direkt efter jag kommit in efter olyckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig Alice,hoppas du snart blir bra...puss Doris

2007-07-12 @ 10:11:42
Postat av: Anonym

Stackars Alice, vi tänker på dig och håller tummarna för att det går över snabbt...puss Ciro o Marie

2007-07-12 @ 10:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0