Långresa i Bohuslän

Idag har jag varit med husse och matte i Hamburgsund på kalas. Det var husses gudfar som fyllde  61år. Det var en massa nya folk på kalaset och en stor hund som hette Jas och var Labrador.
Jag känner en annan labrador som heter Maja och bor hos mattes storasyster.
På kalaset hände nåt jättepinsamt, jag blev så upp i varv med att tigga och gosa med alla nya människor att jag glömde att gå ut, så jag kissade ner mig i soffan. Usch va pinigt!

Efter en stund hade nästan alla gått och då kunde jag äntligen få lite ro och somnade som en stock.
283239-15

På hemvägen fick jag ett ben att smaska på. Det är trevligt med långresor tycker jag fasten jag fick sitta i skuffen på husses pappas bil :)
283239-17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0