Kommer tandfén till hundar?

Hej på er allihopa!
Idag är en bra dag för jag har inte ont i mitt ben längre.
I morse hände en knasig sak. Helt plötsligt när jag låg och tuggade på mitt rosa bubbelgum-ben så ramlade en av mina tänder ut. Jag har hört att om man lägger tappade tänder under kudden så får man en peng.. Gäller det hundar också? Jag tror att jag skall testa i vilket fall som helst..:)
Idag var matte och husse bjudna på middag hos Mikael och Marie. Det är Ciros husse och matte och gissa vad...!? Jag fick följa med! jag har gått ordentligt ett par dagar nu (hoppade ju på tre ben ett tag...), så matte och husse tyckte att det var ok. Gissa om vi hade kul. Vi brottades, lekte jage och tuggade sönder minst ett gosedjur. Livet är härligt! Jag hoppas vi kan leka snart igen... Måste ladda inför den kommande frallaträffen i Slottskogen, tror att det är om en vecka eller så... Jag hoppas verkligen att Doris och Morris kommer dit då så att vi kan leka alla tillsammans. Jag , Ciro, Doris och Morris:-) Här är några härliga fighting-bilder på mig och Ciro så länge:) och en bild på min tappade bisse såklart.. image34
Min tand...
image35image36
Jag och Ciro brottas:)
image37
Bonus kort på mig i min coola kammo-sele......Grrrrrr!

Kommentarer
Postat av: Elof med familj

Hej hej söta du! Såg att du skulle ställas ut för första gången snart... Jag också! Den 26:e är det dags... Spännande! Själv är jag ganska lugn över det hela, men matte hon är både nervös och nojjig *suck*. Ville bara önska lycka till! :)

2007-08-19 @ 01:12:50
URL: http://www.elof.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0