Här e jag!

image14

Hej allihopa!
Jag heter Alice (eller egentligen Arctic Trail´s Attans Tjorven...) och är en Fransk bulldog tjej på fyra månader. Jag bor med min matte,husse, katten Elmer och hamstern Stinky på Hisingen i Göteborg. Jag har bott här i nästan två månader nu och trivs som fisken i vattnet. Jag kommer från början från kenneln Arctic Trail´s på Tjörn.
Mina intressen är att leka med bollar, tugga på ben och jaga katten...hihi.. Mina bästa vänner heter Hedvig och Ciro. Hedvig är en Curly coated retriver och bor med gammelmatte och gammelhusse på Tjörn. Hon är stor och krullig och är jättesnäll. Min andra kompis Ciro är en Fralla precis som jag och bor bara ett par kvarter bort. Han är busig och jättesnabb, så vi brukar leka jage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0