God kväll!

Jag är på semester på landet. Jag, matte och husse är och hälsar på mattes föräldrar och deras hund Hedvig på Tjörn. Jag har busat och lekt med Hedvig hela dagen. Kul tycker jag, jobbigt tycker Hedvig hon orkar inte hålla på lika länge som jag.
Igår var det andra bullar:) Började dagen med att reta katten och med att rejsa igenom lägenheten ordentligt. Ja, ni kanske har sett filmen...
Sedan hoppade vi in i bilen och åkte till Majvallen. Där träffade vi två andra frallor som vi mött genom "frallasidan". Doris och Morris hette de. Doris var 6 månader alltså två månader äldre än jag (lika gammal som Ciro♥). Hon var jättetuff och kunde springa jättefort, sånt gillar jag:) Den andra frallan, Morris, var lika gammal som jag. Han var JÄTTESÖT!!  ♥ Matte och husse ville nästan ta med han hem, inte mej emot... Jag hoppas att vi snart kan leka igen. Nästa gång ska jag se till att Ciro följer med, för han är min bästaste vän♥♥

283239-24
Bus med Elmer..hehe!

283239-27283239-26283239-25
Uppladdning för nästa frallartäff. Full fart med Doris och Morris:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Alice,visst hade vi skoj häromdan!! Vi kan väll träffas snart igen och leka tafatt & jaga pinne :)
Imorgon ska vi åka på semester,men jag hör av mig när jag kommit hem! Hälsa Ciro från mig!! Kram Doris

2007-07-09 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0