Det är såååååå tråkigt att vara sjukskriven

Hej allesammans!
Det har varit ett par riktigt långtråkiga dagar. I torsdags var jag hos veterinären på Blåstjärnan och visade upp min skada. Det visade sig att jag vrickat min höft och mitt knä. Det var inget farligt och det gör inte ont längre men jag måste ta det lugnt och vila ett tag. Jag fick en spruta i nacken som gjorde mig aldeles mossig så jag sov resten av dagen.
Igår var matte och husse hemma hos Mikael, Marie och Ciro♥, men jag fick inte följa med:(. De var oroliga att vi skulle leka för mycket så att jag får ont igen... Det är synd om mig!!  Inga långprommenader, inga lekträffar med Ciro och inget bus.. Jag längtar tills jag blir bra och får gå på frallaträff:)
Som lite plåster på såren så åkte vi på utflykt idag till Huvuröds hund och kattaffär och jag fick följa med in och välja ut tre ben att ta med hem. Jag fick dessutom en hel påse kex att snaska på..MUMS!
image31
Ser jag inte riktigt uttråkad ut så säg...

image32
Här är en bild på mej när jag snokar runt inne hos veterinären. *sniff, sniff*. Det luktade av en massa olika djur där inne..
image33
"Jag undrar vad som skall hända..", lite läskigt var det allt, men veterinären var snäll. Fast snällast var sköterskan, som dessutom sa att jag var jättesöt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0