Nervös med kliande öron...

Usch nu börjar jag bli lite nervös och matte med... Imorgon är det dax, Västkustvalpen 2007. Jag har bara varit med och tittat på förut, men nu är det min tur.. Jag lovar att skriva mera imorgon och berätta hur det gick.
Det som är lite frustrerande dock är att jag har fått lite kli i mitt ena öra:(  Matte köpt nåt läbbigt medel som man rensar öronen med..HUA! och luktar illa gör det med.. men det kliar inte lika mycket längre. Matte har sagt att om det inte slutar klia tills på måndag så får jag åka till veterinären. Jag hoppas att det slutar klia.. Jag vet att veterinären är snäll men det är lite läskigt ändå..
Nu skall jag ta mig ett bad så att domaren tycker att jag luktar gott. Håll tummarna och tassarna för mig!

Vi hörs!

image45

Kommentarer
Postat av: Doris

Lycka till imorgon på utställningen! Kram doris

2007-08-25 @ 23:50:01
Postat av: Goliat

Hej!
Jag är inte helt säker, men min matte tror att du nog är min dotter... Konstigt! En sån söt tjej! Kan du verkligen vara min lilla flicka!? Bor du på Hisingen? Vi kanske kan ses nån gång?
Hälsningar, Eternal Star´s Sweet Goliat.

2007-08-27 @ 22:03:46
Postat av: AliceZoo

Hej!!
Jovisst, du är min pappis:)Jag bor med matte och husse på Hisingen. Träffade din mattes syster(tror jag, eller var det kusin..Hmm.) Hon fick min mattes telefonnummer.. Om du vill träffas så kan du väl höra av dig på mailen.. [email protected]
Det vore jättekul att träffas och se vart jag fick min skönhet från...;)...:)
//Alice (Arctic Trail´s Attans Tjorven)

2007-08-28 @ 07:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0