Äntligen tillbaka:)

Hej alla kompisar!

Nu är jag äntligen tillbaka, matte och husse har haft lite semester från skrivandet.... Om ni bara visste vad mycket grejer som har hänt. Matte och husse har köpt en ny lägenhet, med en massa gräsmattor till mig runt omkring, Yippi! Harar att spana på finns det där också:) Det enda dumma med det nya stället är att matte och husse renoverar den, och jag får inte hjälpa till för då får jag en massa slipdamm i nosen *fnys*.
 
Sedan har jag varit på frallaträff och träffat Doris, Morris och Valle. Oj va de hade vuxit och jag med... Valle var en kille i min smak, han var vääldigt söt... Oj, vad vi busade allesammans, hoppas vi snart träffas igen:) Sedan så har jag givetvist lekt med min bästaste vän Ciro. Jag har till och med varit hemma hos honom en hel dag enda till kvällen. Ciro, I ♥ U!

I onsdags började jag äntligen på min valpkurs. Efter en massa oroande och letande för matte så blev det på SBK Göteborg i Kallebäck. Det tycker jag var toppen och matte med:). Jag hoppas att jag kommer lära mig en massa bra att ha grejer, så att matte tycker att jag är duktig och lydig. Matte har lovat att jag skall få börja med agility om jag är snäll och duktig...

På söndag händer det nåt aldeles särskilt.. Jag skall på min första utställning, Västkustvalpen 2007. Det skall bli jättekul och spännande men samtidigt lite läskigt... Jag hoppas att de tycker att jag är söt...Matte och husse tycker iallafall det.. Jag lovar att berätta hur det gick.
image38
Här spanar jag efter harar från min nya balkong...
image39
Doris, Morris och Valle busar..image40
Jag och Morris nosar på Valle för första gången..
image41
Här är det fralla-bus på gång..image42
Här är en bild på mig när jag praoade på mattes jobb...K9 kontorsservice..;)image43
Jag och Elmer busar loss. Han är bra slug den där Elmer...image44
Denna bilden är bara med för att matte tycker den e rolig... Hur kul är det egentligen med en fralla med ett stolsöverdrag på sig....

Vi hörs snart! Tjillevipp!

Ps. Håll tummarna för mig på söndag...Ds.

Kommentarer
Postat av: Elof m. familj

Oja, tackar tackar... Jag gör matte extra nervös genom att protestera mot att trava i utställningskoppel. Jag tvärnitar varannat varv ungefär för att pina henne riktigt mycket :) Kanske ses vi i Göteborgtrakten ngn gång framöver... matte har ju släkt där uppe så några vändor dit blir det nog :)Lycka till du också, vi håller tummarna!

2007-08-24 @ 10:27:08
URL: http://www.elof.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0